TOP kohvipakkumine

K.K.K.

Soovin anda lisainformatsiooni: uksekood, lisainfo, jne. Kus saan seda teha?

Seda saab teha ostukorvis tellimuse märkuste juures. Lünga nimi on “Lisainfo”.

Kas see vastus oli kasulik? 0 0

Kuidas e-poes ostu sooritada?

Vali soovitud toode, ning lisa ostukorvi. Jätka ostukorvi lehel, täida oma isiklik informatsioon ja sisesta makse detailid. Enne ostu sooritamist on abiks KohviSemu kodulehel konto loomine. Peale seda saad näha oma tellimuste ajalugu, printida arvet või salvestada kontaktandmeid.

Kas see vastus oli kasulik? 2 0

Mida teha, kui mulle huvi pakkuva toote kohta info puudub?

Võta meie ühendust telefoni teel (+372 658 0090), emaili teel ([email protected]), või külasta meie füüsilisi kauplusi Tallinnas ja Tartus.

Kas see vastus oli kasulik? 1 0

Kuidas saan ostu sooritada?

Ostu saab sooritada meie e-poes, telefoni teel (+372 658 0090), emaili teel ([email protected]) või meie füüsilises kaupluses Tallinnas või Tartus.

Kas see vastus oli kasulik? 0 0

Ei leia vastust? Võta meiega ühendust

Chati meie konsultandiga

Tööpäevadel 09:00 - 18:00 vastame koheselt

Helista meile

Tööpäevadel 09:00 - 18:00 vastame koheselt +372 658 0090