Teatame, et see veebisait kasutab küpsiseid(ingl.k. "Cookies). Nõustumisel vajutage "Nõustu" nuppu või jätkake meie kodulehe kasutamist. Te võite nõusoleku igal ajal tühistada, muutes interneti sätteid või kustutades salvestatud küpsiseid.
Nõustu!
Vajate ausat konsultatsiooni? +372 65 800 90
Tagasi

Korduma kippuvad küsimused

Millised on kauba ostmisviisid?

Kuidas saab ostu eest tasuda?

  • Sularahas, tasudes ostude eest KohviSemu poes
  • Kaardiga, tasudes ostude eest KohviSemu poes
  • Sularahas, tasudes ostude eest kullerile Teie valitud asukohas
  • Pangaülekandega, ettemaksuarve alusel
  • Pangalingi kaudu
  • Järelmaksuga, sõlmides lepingu meie koostööpartneritega

Kas teie ostudele on veel lisa-allahindlusi?

Jah, on küll. Saate automaatset soodustust, kui ostate suuremates kogustes kohvi:

  • 5 % allahindlust, ostes 3-7 kg kohviube
  • 10 % allahindlust, ostes 8 kg või rohkem kohviube

E-poes lisanduvad need allahindlused automaatselt.

Kui teil on allahindluskood või kupong:

Kogu informatsioon allahindluse või kupongi väärtuse kohta on nendel näidatud või lisatakse. Saate koodi sisestada e-poes, tellimise lehel.

Allahindlusi ei saa kombineerida olemasolevate või lisa-allahindlustega.

Kuidas toimub kauba tarne?

Võimalikud kauba pealevõtmise ja teeloleku ajad:

enamuse ajast, kui tellite enne 14.00, saate:

  • kätte oma kauba samal päeval, meie esinduskauplusest Tartus ja Tallinnas (kui valite selle võimaluse)
  • kätte oma kauba Omniva pakiautomaadist järgmisel tööpäeval
  • kätte oma kauba kullerilt järgmisel tööpäeval

Kui teie tellimus on saabunud, võtame teiega ühendust telefoni või e-maili teel.

Millal kaubavedusid teostatakse?

Kaup tarnitakse alates 8:00 kuni 19:00, sõltuvalt piirkonnast. (Täpsemat infot kauba liikumise ja saabumise kohta saate helistades klienditeeninduse telefonil: +372 65 800 90 öeldes oma tellimuse numbri).

Kui palju maksab tarne?

Kui valite kullerteenuse:

  • tasuta, kui ost ületab 30 eur
  • 5 eur, kui ost on alla 30 eur

Kui soovite tarnida Omniva pakiautomaati:

  • tasuta, kui ost ületab 30 eur
  • 2 eur, kui teie ost on alla 30 eur

Kas kaupa saab osta Teie esinduspoes?

Saab, aga kuna kaubavalik esinduses on väiksem kui internetipoes, soovitame enne kohaletulekut võtta meiega ühendust, et vajadusel saaksime Teie kauba ette tellida ja esinduspoes valmis panna.

Kas esinduspoes on saadaval kõik tooted, mis internetipoes?

Kaubavalik esinduses on väiksem kui internetipoes, tavaliselt on meie poes 30-50 erinevat kohvimasinat ja palju erinevaid lisatooteid. Kindlasti leiate midagi sellist, mis Teile sobib.

Kui pikk on garantiiaeg?

Enamiku toodete garantiiaeg on eraisikutele kaks aastat. Täpse garantiiteabe leiate tootekirjelduses või helistades: +372 65 800 90.

Huvitavad video ülevaated ja eripakkumised. Telli!
Uudiskiri Huvitavad video ülevaated ja eripakkumised. Telli! TELLIN