WMF kohvimasinad kontorisse
-
-
PRO
WMF 1100 S kohviautomaat – must/hõbedane
Küsi pakkumine-
PRO
WMF 1500 S Classic kohviautomaat – must/hõbedane
Küsi pakkumine-
PRO
WMF 1500 S+ kohviautomaat – must/hõbedane
Küsi pakkumine-
PRO
WMF 5000 S+ kohviautomaat – must/hõbedane
Küsi pakkumine-
PRO
WMF 9000 S+ kohviautomaat – must/hõbedane
Küsi pakkumineWMF 1200 S kohviautomaat – must
Alates 1853. aastast elas Saksa firma WMF loosungiga “Elu on väga maitsev” ja alati rõõmustas kliente parima kvaliteediga toidu ja jookide varustusega. 1955. aastal saavutas WMF tohutu edu ja tunnustuse, kui ta tutvustas esimest täielikult automatiseeritud espressomasinat toitlustlus valdkonnas. WMF oli ka esimene tootja, kes kasutas täielikult automatiseeritud espressomasinat restoranide jaoks, kasutades latte macchiato ühe nupuvajutusega funktsiooni. Innovatsioon, Saksa kvaliteet ja pikaajaline kogemus – see kajastub WMF seadmetes ja seepärast kasutavad tippklassi restoranid seda konkreetset kaubamärki. WMF kohvimasinad on maailma juhtivad kaubanduslikud kohvimasinad. Ettevõtte kohvimasinatest saate valida professionaalseid poolautomaate, täisautomaatset kohvimasinat koos sisseehitatud kohvimasinate ja filtermasina kohvimasinatega. WMF eripära on see, et professionaalsed kohvimasinad on spetsiaalselt konstrueeritud kasutamiseks kontoris. Pidevalt täiustatud uuendused võimaldavad teil saavutada optimaalset maitset ja kvaliteeti. See ettevõte ei ole mitte ainult uuendustegevusega, vaid see lisaks julgustab seda. WMF seisukoht on, et digiteerimine ei ole suundumus, see on edasine sotsiaalne areng. Selle tulemusena on nad välja töötanud süsteemi kohvi maksmiseks kaugelt. Samuti saate kontrollida kohvimasina ja kohvi retseptide tegevust teatud mobiilirakenduste kaudu. WMF naudid alati oma töö jaoks ainult kõrgeima kvaliteediga kohvi!
Loe veelOleme uuendanud oma küpsiste poliitikatValikudValikudMeie veebileht kasutab küpsiseid, mis tagavad parema kasutajakogemuse, kohandavad näidatavat sisu vastavalt teie vajadustele ja lubavad meil koguda andmeid lehe külastatavuse kohta.
-