1+1

K.K.K.

Kuidas saaksin ostetud toodetele arve?

Me saadame soetatud toodete arve e-mailile. Elektrooniline arve on ka garantii dokument. Kui sul on KohviSemu kodulehel konto, ning ost sooritati e-poes, leiab arve ka sealt.

Kas see vastus oli kasulik? 3 1

Kuidas ja kus saan järelmaksu lepingujärgseid makseid tasuda?

Igakuiseid makseid saab tasuda läbi pangaülekande järelmaksupakkuja kontole.

Kas see vastus oli kasulik? 0 1

Kas makse kuupäeva on võimalik muuta?

Lepingut sõlmides on tihti võimalik valida sobilik makse kuupäev ja soovitud igakuise makse suurus. Oluline: makse kuupäeva ei saa muuta pärast lepingu sõlmimist.

Kas see vastus oli kasulik? 0 0

Millised dokumendid on järelmaksulepingu jaoks vajalikud?

Järelmaksulepingu sõlmimiseks on vajalik enda identifitseerimine: pass, Eesti ID-kaart, või Eesti elamisluba.

Kas see vastus oli kasulik? 3 1

Kes saab järelmaksuga tooteid osta?

Ainult täiskasvanud kehtiva ID-kaardi, passi või Eesti elamisoaga, kellel on olemas püsiv regulaarne sisssetulek.

Kas see vastus oli kasulik? 1 0

Milliseid tooteid saab järelmaksuga soetada?

Järelmaksu saab makseviisina kasutada kõikide ostude puhul, mille kogusumma ületab 100 EUR.

Kas see vastus oli kasulik? 1 0

Kuidas kohvimasina eest osades maksta?

Peale soovitud toodete ostukorvi lisamist vali üks saadaolevatest järelmaksupakkujatest makset sooritades. Kui oled valinud teenusepakkuja, vajuta “Osta” nupu, ning sind suunatakse automaatselt järelmaksupakkuja lehele, või mõnel juhul võtab meie klienditeenindaja teiega lepingu sõlmimiseks ühendust.

Kas see vastus oli kasulik? 2 0

Kuidas saan osta kohvimasinat järelmaksuga?

Peale soovitud toodete ostukorvi lisamist vali üks saadaolevatest järelmaksupakkujatest makset sooritades. Kui oled valinud teenusepakkuja, vajuta “Osta” nupu, ning sind suunatakse automaatselt järelmaksupakkuja lehele, või mõnel juhul võtab meie klienditeenindaja teiega lepingu sõlmimiseks ühendust. Järelmaksu saab aidata sõlmida ka meie müügikonsultant. Kontakteeru meie klienditeenindusega e-maili teel [email protected] või telefoni teel +372 658 0090.

Kas see vastus oli kasulik? 1 0

Milliseid maksemeetodeid saan kasutada?

Sularaja, virtuaalne makse läbi panga, kaardimakse, pangaülekanne, kullerile makse (ilma lisatasudeta). Lisaks pakume makseviisina ka järelmaksu.

Kas see vastus oli kasulik? 2 4

Soovin muuta tarneaadressi, kuidas seda teha?

Palun kontakteeru meie Klienditeeninduse tiimiga ([email protected] või +372 658 0090) esimesel võimalusel. Kui sinu tellimus ei ole veel täidetud, on võimalik et saame veel tarneaadressi muuta. Tihti ei ole võimalik enam muudatusi teha, sest meil on 24 tunni jooksul peale ostu sooritamist juba kaup komplekteeritud ja välja saadetud.

Kas see vastus oli kasulik? 0 0

Kas saan oma tellimust tühistada?

Selle jaoks kontakteeru meie Klienditeenindusega ([email protected] või +372 658 0090) esimesel võimalusel. Kui sinu tellimus ei ole veel täidetud, on võimalik et saame seda muuta või tühistada. Tihti ei ole võimalik enam muudatusi teha, sest meil on 24 tunni jooksul peale ostu sooritamist juba kaup komplekteeritud ja välja saadetud.

Kas see vastus oli kasulik? 1 0

Kuidas ma tean, et mu ost õnnestus edukalt?

Kui meie makseteenuse pakkuja teie makse töötlemise lõpetab, saadame teile e-mailile tellimuse kinnituse.

Kas see vastus oli kasulik? 2 0

Ei leia vastust? Võta meiega ühendust

Chati meie konsultandiga

Tööpäevadel 09:00 - 18:00 vastame koheselt

Helista meile

Tööpäevadel 09:00 - 18:00 vastame koheselt +372 658 0090