Skip to content

Me saadame soetatud toodete arve e-mailile. Elektrooniline arve on ka garantii dokument. Kui sul on KohviSemu kodulehel konto, ning ost sooritati e-poes, leiab arve ka sealt.

Igakuiseid makseid saab tasuda läbi pangaülekande järelmaksupakkuja kontole.

Lepingut sõlmides on tihti võimalik valida sobilik makse kuupäev ja soovitud igakuise makse suurus. Oluline: makse kuupäeva ei saa muuta pärast lepingu sõlmimist.

Järelmaksulepingu sõlmimiseks on vajalik enda identifitseerimine: pass, Eesti ID-kaart, või Eesti elamisluba.

Ainult täiskasvanud kehtiva ID-kaardi, passi või Eesti elamisoaga, kellel on olemas püsiv regulaarne sisssetulek.

Järelmaksu saab makseviisina kasutada kõikide ostude puhul, mille kogusumma ületab 100 EUR.

Peale soovitud toodete ostukorvi lisamist vali üks saadaolevatest järelmaksupakkujatest makset sooritades. Kui oled valinud teenusepakkuja, vajuta “Osta” nupu, ning sind suunatakse automaatselt järelmaksupakkuja lehele, või mõnel juhul võtab meie klienditeenindaja teiega lepingu sõlmimiseks ühendust.

Peale soovitud toodete ostukorvi lisamist vali üks saadaolevatest järelmaksupakkujatest makset sooritades. Kui oled valinud teenusepakkuja, vajuta “Osta” nupu, ning sind suunatakse automaatselt järelmaksupakkuja lehele, või mõnel juhul võtab meie klienditeenindaja teiega lepingu sõlmimiseks ühendust. Järelmaksu saab aidata sõlmida ka meie müügikonsultant. Kontakteeru meie klienditeenindusega e-maili teel [email protected] või telefoni teel +372 658 0090.

Sularaja, virtuaalne makse läbi panga, kaardimakse, pangaülekanne, kullerile makse (ilma lisatasudeta). Lisaks pakume makseviisina ka järelmaksu.

Palun kontakteeru meie Klienditeeninduse tiimiga ([email protected] või +372 658 0090) esimesel võimalusel. Kui sinu tellimus ei ole veel täidetud, on võimalik et saame veel tarneaadressi muuta. Tihti ei ole võimalik enam muudatusi teha, sest meil on 24 tunni jooksul peale ostu sooritamist juba kaup komplekteeritud ja välja saadetud.

Selle jaoks kontakteeru meie Klienditeenindusega ([email protected] või +372 658 0090) esimesel võimalusel. Kui sinu tellimus ei ole veel täidetud, on võimalik et saame seda muuta või tühistada. Tihti ei ole võimalik enam muudatusi teha, sest meil on 24 tunni jooksul peale ostu sooritamist juba kaup komplekteeritud ja välja saadetud.

Kui meie makseteenuse pakkuja teie makse töötlemise lõpetab, saadame teile e-mailile tellimuse kinnituse.