Ainult 72 Tundi! 
Kasu
  • 00

    Päev.

  • 00

    Tundi

  • 00

    Min.

  • 00

    Sek.

Ainult 72 Tundi! 
1+1 CAPRISSIMO ja CAPRISETTE 1 kg kohvioad! Leiad selle siit.

K.K.K.

Mul ei ole olnud võimalik pakki kullerilt vastu võtta. Mida teha?

Kui kohaletoomine ebaõnnestus, võta palun kullerfirmaga ühendust ja lepi kokku uus kohaletoomine. Kui pakki ei õnnestunud mõne aja jooksul kohale toimetada, viib kullerfirma selle tagasi kesklattu, ning uus saatmine on saadaval niipea, kui pakk lattu saabub. Meie esindaja võtab teiega sellisel juhul ühendust, ning paneb paki uuesti teie poole teele.

Kas see vastus oli kasulik? 0 0

Mida teha, kui mu pakk saab transpordi käigus viga?

Palun kontrolli paki seisukorda koheselt peale saabumist. Kui mõni tellitud toodetest on saanud transpordi käigus kahjustada (nii nähtavalt kui ka mitte), teavita kullerit 14 päeva jooksul. Transpordi käigus tekkinud vigastustest peab 14 päeva jooksul teada andma ka KohviSemule. Seda saab teha e-maili teel [email protected] või telefoni teel +372 658 0090.

Kas see vastus oli kasulik? 0 0

Mulle saadeti vale pakk. Mida teha?

Palume kõikidel klientidel oma algupärast tellimust saabunud toodetega võrrelda. Kui oled saanud valed tooted, või midagi on puudu, võta meiega ühendust emaili teel [email protected] või telefoni teel +372 658 0090 kauba tellimisest 14 päeva jooksul.

Kas see vastus oli kasulik? 1 0

Mida teha, kui ma ei ole oma tellimust kätte saanud?

Peale tellimuse töötlemist ja teele panekut saabub teile jälgimisinfoga e-mail. Kui sa ei ole e-maili saanud, kontrolli ka rämpsposti kausta. Kui jälgimisnumber puudub, võta meiega ühendust emaili teel [email protected] või telefoni teel +372 658 0090 et infot täpsustada. Soovitame tungivalt paki liikumist pidevalt jälgida, et vältida paki kesklattu tagasi saatmist.

Kas see vastus oli kasulik? 0 1

COVID-19 tarneinfo

Üritame jätkuvalt tellimusi võimalikult kiirelt klientideni toimetada, kuid palume arvestada ka teatava hilinemisega. Tänu ülemaailmsele COVID-19 olukorrale seisame olukorra ees, kus viibimine võib olla seotud nii varustaja kui ka kullerteenuse osutajaga.

Kas see vastus oli kasulik? 0 0

Kas te pakute ka kiir-tarnet?

Kiire tarne võimalust saame pakkuda Tallinnas ja Tartus. Lisainformatsiooniks võtke palun ühendust meie klienditeenindusega e-maili teel [email protected] või telefoni teel +372 658 0090.

Kas see vastus oli kasulik? 1 0

Mis aegadel pakk saabub?

Kõik tellimused toimetatakse kohale 8:00 ja 19:00 vahel.

Kas see vastus oli kasulik? 6 0

Kas ma saan enne kohaletoomist teavituse?

Jah! Kullerid kontakteeruvad enne kohaletoomist teiega telefoni teel.

Kas see vastus oli kasulik? 0 0

Kas ma saan oma saadetist jälgida?

Jah! Saadetise jälgimiskood saadetakse teile, kui tellimus laost lahkub. Kui valid kättesaamise kauplusest, informeerime teid sms või telefoni teel.

Kas see vastus oli kasulik? 3 0

Kui kaua minu tellimuse kohaletoomine aega võtab?

Valitud tooted pakitakse ja saadetakse välja 1-2 tööpäevaga pärast makse laekumist. Tarne aeg sõltub valitud saatmismeetodist. Saadetise jälgimiskood on saadaval pärast kauba laost lahkumist. Oluline: tellimused, mis sooritatakse pärast 14:00, saadetakse välja järgmisel tööpäeval.

Kas see vastus oli kasulik? 3 0

Millised on võimalikud saatmismeetodid ja nende kestus?

“Omniva tarne: 1-5 tööpäeva
Kulleriga tarne: 1-2 tööpäeva
“Smartpost” tarne: 1-5 tööpäeva
Soovi korral saad kauba kätte samal päeval KohviSemu kauplusest kohapeal tasudes. See valik on võimalik vaid juhul, kui soovitud tooted on kaupluse laoseisus olemas. Toodete saadavuse kohta saab infot kaupluste telefonidel või kontaktnumbril +372 658 0090. Tellitud tooteid saab kauplusest kätte 2 nädala jooksul.

Kas see vastus oli kasulik? 1 0

Kui palju saatmine maksab?

Eesti piires on saatmine tasuta alates 39 EUR! Kui tellimus on vähem kui 39 EUR, tuleneb hind ostukorvis valitud tarne meetodist:
2.50 EUR – “Omniva” pakiautomaat
4.99 EUR – kulleriga kohaletoomine
2.99 EUR – “Smartpost” pakiautomaat
Võimalus on tellimus ka tasuta meie kauplusest kätte saada.

Kas see vastus oli kasulik? 9 2

Ei leia vastust? Võta meiega ühendust

Chati meie konsultandiga

Tööpäevadel 09:00 - 18:00 vastame koheselt

Helista meile

Tööpäevadel 09:00 - 18:00 vastame koheselt +372 658 0090