Skip to content

Meie eesmärk on toimetada tellimused klientideni võimalikult kiiresti, kuid suurenenud müükide tõttu võivad tarneajad pühadeperioodil pikeneda.

Kuigi enamik tellimusi saadetakse ikkagi õigeaegselt, võib mõne puhul kuluda kuni 2–4 täiendavat tööpäeva.

Täname teid juba ette – mitte ainult teie jätkuva lojaalsuse eest KohviSemule, vaid ka teie kannatlikkuse eest!

Kui kohaletoomine ebaõnnestus, võta palun kullerfirmaga ühendust ja lepi kokku uus kohaletoomine. Kui pakki ei õnnestunud mõne aja jooksul kohale toimetada, viib kullerfirma selle tagasi kesklattu, ning uus saatmine on saadaval niipea, kui pakk lattu saabub. Meie esindaja võtab teiega sellisel juhul ühendust, ning paneb paki uuesti teie poole teele.

Palun kontrolli paki seisukorda koheselt peale saabumist. Kui mõni tellitud toodetest on saanud transpordi käigus kahjustada (nii nähtavalt kui ka mitte), teavita kullerit 14 päeva jooksul. Transpordi käigus tekkinud vigastustest peab 14 päeva jooksul teada andma ka KohviSemule. Seda saab teha e-maili teel [email protected] või telefoni teel +372 658 0090.

Palume kõikidel klientidel oma algupärast tellimust saabunud toodetega võrrelda. Kui oled saanud valed tooted, või midagi on puudu, võta meiega ühendust emaili teel [email protected] või telefoni teel +372 658 0090 kauba tellimisest 14 päeva jooksul.

Peale tellimuse töötlemist ja teele panekut saabub teile jälgimisinfoga e-mail. Kui sa ei ole e-maili saanud, kontrolli ka rämpsposti kausta. Kui jälgimisnumber puudub, võta meiega ühendust emaili teel [email protected] või telefoni teel +372 658 0090 et infot täpsustada. Soovitame tungivalt paki liikumist pidevalt jälgida, et vältida paki kesklattu tagasi saatmist.

Kiire tarne võimalust saame pakkuda Tallinnas ja Tartus. Lisainformatsiooniks võtke palun ühendust meie klienditeenindusega e-maili teel [email protected] või telefoni teel +372 658 0090.

Kõik tellimused toimetatakse kohale 8:00 ja 19:00 vahel.

Jah! Kullerid kontakteeruvad enne kohaletoomist teiega telefoni teel.

Jah! Saadetise jälgimiskood saadetakse teile, kui tellimus laost lahkub. Kui valid kättesaamise kauplusest, informeerime teid sms või telefoni teel.

Valitud kaubad pakitakse ja saadetakse teele 1–3 tööpäeva jooksul peale tasumist. 95% tellimustest tarnitakse järgmisel päeval!*

*Pühademüügi ajal võivad tarneajad pikeneda. Kuigi enamik tellimusi saadetakse ikka õigeaegselt, võib mõne puhul kuluda kuni 2–4 täiendavat tööpäeva.

Tähtis: Tarneajad võivad olenevalt valitud tarneviisist erineda. Jälgimisnumber on saadaval pärast seda, kui saadetis on meie laost lahkunud.

Saate valida kolme järgneva tarneviisi vahel:
Kohaletoimetamine valitud Omniva / DPD / Smartposti pakiautomaati;
Kojuveoteenus;
Samuti saate oma kaubale järgi tulla samal päeval ja tasuda nende eest järeletulemisel ükskõik millises KohviSemu kaupluses.*

*See tingimus kehtib ainult siis, kui valitud kaupluses on piisav kogus soovitud kaupa. Lisainfo saamiseks helistage otse kauplusesse (+372 658 0090). Tellitud kauba saab kätte 2 nädala jooksul.

Tellimuse kättesaamisest või kullerile üleandmisest teavitame Teid e-posti või telefoni teel.

Eesti piires on saatmine tasuta alates 39 EUR! Kui tellimus on vähem kui 49 EUR, tuleneb hind ostukorvis valitud tarne meetodist:
2.89 EUR – “Omniva” pakiautomaat
4.99 EUR – kulleriga kohaletoomine
2.99 EUR – “Smartpost” pakiautomaat
Võimalus on tellimus ka tasuta meie kauplusest kätte saada.

Kui tellimuse sihtkoht on väljaspool Eestit või Eesti maapiirkondades, sõltub saatmise hind asukohast.
Tarnehind erineb riigiti. Kõrgema saatmiskulu korral saadetakse kliendile kiri hinnangulise saatmiskuluga.