Meie eesmärk on toimetada tellimused klientideni võimalikult kiiresti, kuid suurenenud müükide tõttu võivad tarneajad pühadeperioodil pikeneda.
Kuigi enamik tellimusi saadetakse ikkagi õigeaegselt, võib mõne puhul kuluda kuni 2–4 täiendavat tööpäeva.
Täname teid juba ette – mitte ainult teie jätkuva lojaalsuse eest KohviSemule, vaid ka teie kannatlikkuse eest!
Kui kohaletoomine ebaõnnestus, võta palun kullerfirmaga ühendust ja lepi kokku uus kohaletoomine. Kui pakki ei õnnestunud mõne aja jooksul kohale toimetada, viib kullerfirma selle tagasi kesklattu, ning uus saatmine on saadaval niipea, kui pakk lattu saabub. Meie esindaja võtab teiega sellisel juhul ühendust, ning paneb paki uuesti teie poole teele.
Palun kontrolli paki seisukorda koheselt peale saabumist. Kui mõni tellitud toodetest on saanud transpordi käigus kahjustada (nii nähtavalt kui ka mitte), teavita kullerit 14 päeva jooksul. Transpordi käigus tekkinud vigastustest peab 14 päeva jooksul teada andma ka KohviSemule. Seda saab teha e-maili teel [email protected] või telefoni teel +372 658 0090.
Palume kõikidel klientidel oma algupärast tellimust saabunud toodetega võrrelda. Kui oled saanud valed tooted, või midagi on puudu, võta meiega ühendust emaili teel [email protected] või telefoni teel +372 658 0090 kauba tellimisest 14 päeva jooksul.
Peale tellimuse töötlemist ja teele panekut saabub teile jälgimisinfoga e-mail. Kui sa ei ole e-maili saanud, kontrolli ka rämpsposti kausta. Kui jälgimisnumber puudub, võta meiega ühendust emaili teel [email protected] või telefoni teel +372 658 0090 et infot täpsustada. Soovitame tungivalt paki liikumist pidevalt jälgida, et vältida paki kesklattu tagasi saatmist.
Kiire tarne võimalust saame pakkuda Tallinnas ja Tartus. Lisainformatsiooniks võtke palun ühendust meie klienditeenindusega e-maili teel [email protected] või telefoni teel +372 658 0090.
Kõik tellimused toimetatakse kohale 8:00 ja 19:00 vahel.
Jah! Kullerid kontakteeruvad enne kohaletoomist teiega telefoni teel.
Valitud kaubad pakitakse ja saadetakse teele 1–3 tööpäeva jooksul peale tasumist. 95% tellimustest tarnitakse järgmisel päeval!*
*Pühademüügi ajal võivad tarneajad pikeneda. Kuigi enamik tellimusi saadetakse ikka õigeaegselt, võib mõne puhul kuluda kuni 2–4 täiendavat tööpäeva. Tähtis: Tarneajad võivad olenevalt valitud tarneviisist erineda. Jälgimisnumber on saadaval pärast seda, kui saadetis on meie laost lahkunud.
Jah! Saadetise jälgimiskood saadetakse teile, kui tellimus laost lahkub. Kui valid kättesaamise kauplusest, informeerime teid sms või telefoni teel.
Saate valida kolme järgneva tarneviisi vahel: Kohaletoimetamine valitud Omniva / DPD / Smartposti pakiautomaati;Kojuveoteenus; Samuti saate oma kaubale järgi tulla samal päeval ja tasuda nende eest järeletulemisel ükskõik millises KohviSemu kaupluses.*
*See tingimus kehtib ainult siis, kui valitud kaupluses on piisav kogus soovitud kaupa. Lisainfo saamiseks helistage otse kauplusesse (+372 658 0090). Tellitud kauba saab kätte 2 nädala jooksul.
Tellimuse kättesaamisest või kullerile üleandmisest teavitame Teid e-posti või telefoni teel.
Eesti piires on saatmine tasuta alates 49 EUR! Kui tellimus on vähem kui 49 EUR, tuleneb hind ostukorvis valitud tarne meetodist: 2.89 EUR – “Omniva” pakiautomaat 4.99 EUR – kulleriga kohaletoomine 2.99 EUR – “Smartpost” pakiautomaat Võimalus on tellimus ka tasuta meie kauplusest kätte saada.
Kui tellimuse sihtkoht on väljaspool Eestit või Eesti maapiirkondades, sõltub saatmise hind asukohast.
Tarnehind erineb riigiti. Kõrgema saatmiskulu korral saadetakse kliendile kiri hinnangulise saatmiskuluga.
Hetkel me sellist võimalust ei paku. Kui soovid, et saadaksime kaubad mitmele aadressile, tuleks iga aadressi kohta eraldi tellimus teha, või meie klienditeenindusega rohkemate võimaluste jaoks kontakteeruda.
Me saadame soetatud toodete arve e-mailile. Elektrooniline arve on ka garantii dokument. Kui sul on KohviSemu kodulehel konto, ning ost sooritati e-poes, leiab arve ka sealt.
Igakuiseid makseid saab tasuda läbi pangaülekande järelmaksupakkuja kontole.
Lepingut sõlmides on tihti võimalik valida sobilik makse kuupäev ja soovitud igakuise makse suurus. Oluline: makse kuupäeva ei saa muuta pärast lepingu sõlmimist.
Järelmaksulepingu sõlmimiseks on vajalik enda identifitseerimine: pass, Eesti ID-kaart, või Eesti elamisluba.
Ainult täiskasvanud kehtiva ID-kaardi, passi või Eesti elamisoaga, kellel on olemas püsiv regulaarne sisssetulek.
Järelmaksu saab makseviisina kasutada kõikide ostude puhul, mille kogusumma ületab 100 EUR.
Peale soovitud toodete ostukorvi lisamist vali üks saadaolevatest järelmaksupakkujatest makset sooritades. Kui oled valinud teenusepakkuja, vajuta “Osta” nupu, ning sind suunatakse automaatselt järelmaksupakkuja lehele, või mõnel juhul võtab meie klienditeenindaja teiega lepingu sõlmimiseks ühendust.
Peale soovitud toodete ostukorvi lisamist vali üks saadaolevatest järelmaksupakkujatest makset sooritades. Kui oled valinud teenusepakkuja, vajuta “Osta” nupu, ning sind suunatakse automaatselt järelmaksupakkuja lehele, või mõnel juhul võtab meie klienditeenindaja teiega lepingu sõlmimiseks ühendust. Järelmaksu saab aidata sõlmida ka meie müügikonsultant. Kontakteeru meie klienditeenindusega e-maili teel [email protected] või telefoni teel +372 658 0090.
Sularaja, virtuaalne makse läbi panga, kaardimakse, pangaülekanne, kullerile makse (ilma lisatasudeta). Lisaks pakume makseviisina ka järelmaksu.
Palun kontakteeru meie Klienditeeninduse tiimiga ([email protected] või +372 658 0090) esimesel võimalusel. Kui sinu tellimus ei ole veel täidetud, on võimalik et saame veel tarneaadressi muuta. Tihti ei ole võimalik enam muudatusi teha, sest meil on 24 tunni jooksul peale ostu sooritamist juba kaup komplekteeritud ja välja saadetud.
Selle jaoks kontakteeru meie Klienditeenindusega ([email protected] või +372 658 0090) esimesel võimalusel. Kui sinu tellimus ei ole veel täidetud, on võimalik et saame seda muuta või tühistada. Tihti ei ole võimalik enam muudatusi teha, sest meil on 24 tunni jooksul peale ostu sooritamist juba kaup komplekteeritud ja välja saadetud.
Kui meie makseteenuse pakkuja teie makse töötlemise lõpetab, saadame teile e-mailile tellimuse kinnituse.
Seda saab teha ostukorvis tellimuse märkuste juures. Lünga nimi on “Lisainfo”.
Vali soovitud toode, ning lisa ostukorvi. Jätka ostukorvi lehel, täida oma isiklik informatsioon ja sisesta makse detailid. Enne ostu sooritamist on abiks KohviSemu kodulehel konto loomine. Peale seda saad näha oma tellimuste ajalugu, printida arvet või salvestada kontaktandmeid.
Võta meie ühendust telefoni teel (+372 658 0090), emaili teel ([email protected]), või külasta meie füüsilisi kauplusi Tallinnas ja Tartus.
Ostu saab sooritada meie e-poes, telefoni teel (+372 658 0090), emaili teel ([email protected]) või meie füüsilises kaupluses Tallinnas või Tartus.
Kui toode on tagastatud, toimub tagasimakse 14 tööpäeva jooksul. Selle jaoks on meil vaja teie konto numbrit, nime ja tellimuse numbrit. Oluline on, et tagastatav raha kantakse ainult toote algupärase tellija pangakontole. Kulleri abil sularaha tagastamist ei toimu.
Niipea, kui toode meie lattu jõuab ja selle seisukord on meie kvaliteedispetsialistide poolt kontrollitud, saadame me teile e-maili, mis kinnitab tagastuse lõpetamist.
Olulise osana meie väärtustest pakume ja 14 päevast tagastusõigust. Tagastamistasu kulleriga või pakiautomaati on 3.99 (see on tasu kullerteenuse eest, mitte tasu tagastamise eest). Tasuta saab pakke tagastada meie kauplustesse. Pea meeles, et tagastatav toode peab olema kasutamata olekus. Tooteid võib üle vaadata samamoodi nagu teeksid kaupluses. Sel viisil tooteid kasutada, teiste asjade külge monteerida või teiste toodetega kombineerida, et seda enam tagasi pöörata ei saa – teha ei tohi. Tagasimakse tehakse siis, kui kaup on jõudnud tagasi lattu ja me oleme selle seisukorda kontrollinud (see peab olema saadetud originaalpakendis, mis sisaldab kõiki osi ja lisasid). Kui soovid tagasimakset, kontakteeru meiega e-maili teel [email protected] või telefoni teel +372 658 0090. Kui oled meie klienditeenindusest kinnituse saanud, peaks toode olema 7 päeva jooksul KohviSemule saadetud. Pane tähele, et paki saatmise kulu ei tagastata. Kui toode saabub meile ebasobivas seisukorras, võib KohviSemu tagastatava summa suurust vähendada.
Tagastuse vormi saab täita siin.
Vahetuse vormi saab täita siin.
Jah. Enamikul kodustel kohvimasinatel on 2-aastane tootjapoolne garantii. Mõnel kohvimasinal võib see olla ainult 1 aasta (profiseeria kohvimasinad, mõned pool-automaatsed mudelid, jne.- see info on toote kirjeldus välja toodud). Võimalik on soetada kohvimasina ostul ka pikem tehaserikete garantii (2 aastat lisaks).
Lelit, Rocket, Nivona, Sage, Bosch, Siemens, Melitta, Gaggia, Saeco, Franke, La Marzocco, Dr. Coffee – Kava Draugos teenindus tegeleb kaubamärgiga kohvimasinate remondiga.
Kui sinu kohvimasina garantii eest hoolitseb KohviSemu, saad vormi täita siin.
Lisagarantii kehtib tootjapoolsetele tehaseriketele, nagu tavapärane garantii. Lisagarantii ei kehti vale kasutamise või loomuliku kulumise puhul.
Lisagarantii hind algab 59 eurost ja oleneb kohvimasina hinnast. Täpse hinna leiad e-poest, kohvimasina hinna kõrvalt.
Lisagarantiid saab soetada koos kohvimasinaga. Garantiiremonti teostatakse arve alusel.
Remondikulud tuleb hüvitada juhul, kui:
Rike on tekkinud toote hooldamatusest või ebakorrektsest osade paigaldamisest/eemaldamisest;
Kui tootele tekib rike pärast garantiiaja lõppu, saame siiski lisatasu eest selle parandada. Sellisel juhul tasub remondi eest klient.
Tavaliselt kestab see 2 kuni 3 nädalat et viga kõrvaldada (alates masina remonditöökotta jõudmisest). Kui selgub, et paranduse käigus on vajadus tellitavate varuosade järgi, võib ooteaeg pikeneda. Kui sul on selle kohta küsimusi, kontakteeru meiega e-maili [email protected] või telefoni teel +372 658 0090.
Kontakteeru KohviSemu klienditeenindusega e-maili [email protected] või telefoni teel +372 658 0090, ning me juhendame teid garantii protsessi osas. Pea meeles, et mitte kõiki tooteid ei paranda meie remonditiim. Kui sinu toode on üks neist firmadest siin lingil: https://www.kohvisemu.ee/garantiihooldus/, kontakteeru nendega otse. Tooteid, mida siin veebilehel kirjeldatud ei ole, parandab meie remonditiim.
Puhastustabletid on disainitud neile osadele, kus voolab kohv. Need eemaldavad kohvijäägid, õlid ja setted. Katlakivieemaldusvedelikku kasutatakse masina nendes osades, kus voolab vesi. Teostades mõlemat protseduuri ja hooldades masinat tootjapoolsete juhiste järgi säilib ühtlane ja kauakestev masina toimimine.
Kohvimasina hooldus oleneb sellest, kui tihti seda kasutatakse. Järgnevad omadused on igal juhul olulised:
Igapäevane hooldus: Kohvijäägi sahtli tühjendamine (selle mahutavus on välja toodud toote tehniliste näitajate juures) Kohvitilade loputus Piimasüsteemi puhastus
Perioodiliselt/kord kuus/nädalas: Keeduploki puhastus (väljaarvatud JURA kohvimasinad) Piimasüsteemi puhastamine antibakteriaalse vedelikuga (võib teostada rohkem kui korra)
Perioodiliselt/üks või kaks korda 2 kuu jooksul: Kohvijääkide eemaldamine iga 200 tassi järel Katlakivieemaldus keskmiselt iga 50-60 liitri järel, kui filtrit ei kasutata
Kohvimasina puhastamise osas soovitame alati eelnevalt konsulteerida. Universaalsed hooldustooted on üldiselt enamikele kohvimasinatele sobivad. Sellegipoolest on tootjaid, mille unikaalsed puhastusprotsessid vajavad ka konkreetseid tooteid.
Selle kohta saad lugeda siit: https://www.kohvisemu.ee/blog/kuidas-oigesti-kohviautomaati-katlakivist-puhastada-2/.
Nagu kõikide puhastusprogrammidega, oleneb ka piimasüsteemi puhastuse vajaduse masina kasutamise tihedusest. Piim on toiduaine, millel on lühike säilivusaeg. Sel põhjusel soovitame piimaga kokku puutuvaid osi puhastada nii tihti kui võimalik. Kui loputad piimavahustajat iga õhtu kraani all või leotad üle öö, on antibakteriaalse vahendi kord nädalas kasutamine täiesti piisav. Kui oled paar päeva igapäevast hooldust vahele jätnud, tee seda hügieenilistel põhjustel koheselt enne piimajookide valmistamist.
Automaatse kohvimasina hooldamisest oleme kirjutanud informatiivse artikli siin: https://www.kohvisemu.ee/blog/kohviautomaadi-juhtsusteem-igapaevane-ja-mitteigapaevane-hooldus/.
Ei, hinnad on samad nii firmadele kui eraisikutele.
Ei. Kaupluste laoseis on pidevas muutumises, mistõttu peaks soovitud toote olemasolu eelnevalt poest küsima.
Jah! Eriline hind rakendub kohvi komplektidele või suurema koguse kohviubade soetamisel. Lisaks leiad kõik hetkel kehtivad pakkumised meie KAMPAANIAD kategooriast.
Saad valida, milliseid küpsiseid lubad meil kasutada. Mõned neist on hädavajalikud ja neid ei saa välja lülitada.
Neid küpsiseid on vaja selleks, et meie veebileht töötaks korrektselt ning neid ei saa välja lülitada. Need küpsised ei kogu isiku tuvastamist võimaldavat infot.
Need küpsised lasevad meil optimeerida veebilehte ja näha külastajate allikaid. Selle eesmärgi jaoks kasutame Google Analytics platvormi. Kogutud andmed ei võimalda sinu tuvastamist ning me ei jaga infot ühegi kolmanda poolega. Nende küpsiste võimaldamisel saad kasutada meie reaalajas vestlust ning saad seega abi meie nõustajatelt.
Kellelegi ei meeldi reklaamid - eriti sellised, mis pole üldse asjakohased sinu jaoks. Nende küpsiste abil saame tuvastada sinu soovid ning näidata sulle vaid asjakohaseid pakkumisi. Sa näed reklaame ka siis, kui sa neid küpsiseid sisse ei lülita, kuid sel juhul ei vasta reklaamid sinu huvidele ja soovidele.