TOP kohvipakkumine

K.K.K.

Millal toimub tagasimakse?

Kui toode on tagastatud, toimub tagasimakse 14 tööpäeva jooksul. Selle jaoks on meil vaja teie konto numbrit, nime ja tellimuse numbrit. Oluline on, et tagastatav raha kantakse ainult toote algupärase tellija pangakontole. Kulleri abil sularaha tagastamist ei toimu.

Kas see vastus oli kasulik? 0 0

Ma tagastasin oma tellimuse. Kuidas ma tean, et te olete selle kätte saanud?

Niipea, kui toode meie lattu jõuab ja selle seisukord on meie kvaliteedispetsialistide poolt kontrollitud, saadame me teile e-maili, mis kinnitab tagastuse lõpetamist.

Kas see vastus oli kasulik? 0 1

Kas te aktsepteerite tagastusi?

Olulise osana meie väärtustest pakume ja 14 päevast tagastusõigust. Pea meeles, et tagastatav toode peab olema kasutamata olekus. Tooteid võib üle vaadata samamoodi nagu teeksid kaupluses. Sel viisil tooteid kasutada, teiste asjade külge monteerida või teiste toodetega kombineerida, et seda enam tagasi pöörata ei saa – teha ei tohi. Tagasimakse tehakse siis, kui kaup on jõudnud tagasi lattu ja me oleme selle seisukorda kontrollinud (see peab olema saadetud originaalpakendis, mis sisaldab kõiki osi ja lisasid). Kui soovid tagasimakset, kontakteeru meiega e-maili teel [email protected] või telefoni teel +72 658 0090. Kui oled meie klienditeenindusest kinnituse saanud, peaks toode olema 7 päeva jooksul KohviSemule saadetud. Pane tähele, et paki saatmise kulu ei tagastata. Kui toode saabub meile ebasobivas seisukorras, võib KohviSemu tagastatava summa suurust vähendada.

  • Tagastuse vormi saab täita siin.
  • Vahetuse vormi saab täita siin.
Kas see vastus oli kasulik? 0 0

Ei leia vastust? Võta meiega ühendust

Chati meie konsultandiga

Tööpäevadel 09:00 - 17:00 vastame koheselt

Helista meile

Tööpäevadel 09:00 - 17:00 vastame koheselt +372 658 0090