1+1
  • Millised on kauba ostmisviisid?

    Meie müügiesinduses, internetipoes, e-maili ja telefoni. Leiate meie kontaktandmed siit: https://www.kohvisemu.ee/kontaktid/

    Kas see aitas?

    Jah
    Ei
  • Kuidas saab ostu eest tasuda?

    Sularahas, tasudes ostude eest KohviSemu poes, kaardiga, tasudes ostude eest KohviSemu poes, sularahas, tasudes ostude eest kullerile Teie valitud asukohas, pangaülekandega, ettemaksuarve alusel, pangalingi kaudu, järelmaksuga, sõlmides lepingu meie koostööpartneritega.

    Kas see aitas?

    Jah
    Ei
  • Kuidas kohvimasinat järelmaksuga osta?

    Peale ostukorvi toodete lisamist vali üks makseviiside nimekirjas olemasolevatest järelmaksupakkujatest. Peale sobiva valiku tegemist vajuta "Osta" nuppu, ning sind suunatakse automaatselt edasi liisingupakkuja teenuste veebilehele.

    Kas see aitas?

    Jah
    Ei
  • Kas teie ostudele on veel lisa-allahindlusi?

    Jah! Valides komplekt-tooteid või mitmest kilogrammist koosnevad kohviubade komplekte, saate osa kuni 29% soodustusest. Suuremate koguste ja eripakkumiste jaoks võtke meiega ühendust.

    Kas see aitas?

    Jah
    Ei
  • Kuidas toimub kauba tarne?

    Võimalikud kauba pealevõtmise ja teeloleku ajad, enamuse ajast, kui tellite enne 14.00, saate: kätte oma kauba samal päeval, meie esinduskauplusest Tartus ja Tallinnas (kui valite selle võimaluse), kätte oma kauba Omniva pakiautomaadist järgmisel tööpäeval, kätte oma kauba kullerilt järgmisel tööpäeval. Kui teie tellimus on saabunud, võtame teiega ühendust telefoni või e-maili teel.

    Kas see aitas?

    Jah
    Ei
  • Kui palju maksab tarne?

    Kui valite kullerteenuse: tasuta, kui ost ületab 29 EUR ; 5 EUR, kui ost on alla 29 EUR. Kui valite Omniva or SmartPost pakiautomaadi: tasuta, kui ost ületab 29 EUR ; 3 EUR, kui teie ost on alla 29 EUR.

    Kas see aitas?

    Jah
    Ei
  • Kui pikk on garantiiaeg?

    Täpse garantiiteabe leiate tootekirjelduses või helistades: +372 65 800 90. Garantii kehtib automaatselt, ning seda pole vaja kuskil eraldi registreerida. Pakume ka lisagarantiid, mille hind on välja toodud soovitud toote juures. Garantiihoolduse info leiate siit: Täpse garantiiteabe leiate tootekirjelduses või helistades: +372 65 800 90. Garantii kehtib automaatselt, ning seda pole vaja kuskil eraldi registreerida. Pakume ka lisagarantiid, mille hind on välja toodud soovitud toote juures. Garantiihoolduse info leiate siit: <a href="https://www.kohvisemu.ee/garantiihooldus/"> https://www.kohvisemu.ee/garantiihooldus/</a>

    Kas see aitas?

    Jah
    Ei
  • Mida teha, kui mu kohvimasin läheb katki?

    Esimese asjana võtke meiega ühendust, siis saame anda juba edasised juhised. Soovi korral saate ka ise garantiiremonti teostava töökoja poole pöörduda. Garantiihoolduse info leiate siit: https://www.kohvisemu.ee/garantiihooldus/

    Kas see aitas?

    Jah
    Ei
  • Kas kõik e-poes olevad tooted on ka kauplustes olemas?

    Ei. Toodete sortiment kauplustes on pidevalt muutuv, ning seetõttu tasub soovitud toote olemasolu kohta alati meie käest küsida.

    Kas see aitas?

    Jah
    Ei