K.K.K. - Kohvisemu

K.K.K.

  • Millised on kauba ostmisviisid?

    Meie müügiesinduses, internetipoes, e-maili ja telefoni. Leiate meie kontaktandmed siit: https://www.kohvisemu.ee/kontaktid/

    Kas see aitas?

    Jah
    Ei
  • Kuidas saab ostu eest tasuda?

    Sularahas, tasudes ostude eest KohviSemu poes, kaardiga, tasudes ostude eest KohviSemu poes, sularahas, tasudes ostude eest kullerile Teie valitud asukohas, pangaülekandega, ettemaksuarve alusel, pangalingi kaudu, järelmaksuga, sõlmides lepingu meie koostööpartneritega.

    Kas see aitas?

    Jah
    Ei
  • Kas teie ostudele on veel lisa-allahindlusi?

    Jah! 5 % allahindlust, ostes 3-7 kg kohviube või 10 % allahindlust, ostes 8 kg või rohkem kohviube.

    Kas see aitas?

    Jah
    Ei
  • Kuidas toimub kauba tarne?

    Võimalikud kauba pealevõtmise ja teeloleku ajad, enamuse ajast, kui tellite enne 14.00, saate: kätte oma kauba samal päeval, meie esinduskauplusest Tartus ja Tallinnas (kui valite selle võimaluse), kätte oma kauba Omniva pakiautomaadist järgmisel tööpäeval, kätte oma kauba kullerilt järgmisel tööpäeval. Kui teie tellimus on saabunud, võtame teiega ühendust telefoni või e-maili teel.

    Kas see aitas?

    Jah
    Ei
  • Kui palju maksab tarne?

    Kui valite kullerteenuse: tasuta, kui ost ületab 30 EUR ; 5 EUR, kui ost on alla 30 EUR. Kui valite Omniva pakiautomaadi: tasuta, kui ost ületab 30 EUR ; 2 EUR, kui teie ost on alla 30 EUR.

    Kas see aitas?

    Jah
    Ei
  • Kui pikk on garantiiaeg?

    Enamiku toodete garantiiaeg on eraisikutele kaks aastat. Täpse garantiiteabe leiate tootekirjelduses või helistades: +372 65 800 90.

    Kas see aitas?

    Jah
    Ei

Ei leidnud vastust?

Helista +372 65 800 90